Sotecast - hoitotyön urapolkuja

Sotecast - hoitotyön urapolkuja on Sauli Hyvärin uusi podcast-sarja, joka julkaistaan Skholessa tammikuusta alkaen. Kaikille avoimen podcast-sarjan ensimmäinen jakso on kuunneltavissa Skholessa 12.1.2021 alkaen.

Podcast-sarjassa sukellamme sotealan ammattilaisten erilaisiin urapolkuihin kertomusten ja kokemusten kautta.

Podcastin perustamisen taustalla on ajatus osaltaan vastata yleiseen oletukseen etenkin hoitotyön kapeista uramahdollisuuksista. Tavoitteena on tuoda esiin joitain esimerkkejä laajasta työnkuvien kirjosta, minkä hoitotyö mahdollistaa tai mihin hoitotyöstä voi ponnistaa. Kommentit eri jaksoista tai aiheesta ylipäänsä on tervetulleita!

"Keskustelen mielelläni näistä aiheista, joten matalalla kynnyksellä viestiä tulemaan joko LinkedInin kautta tai osoitteeseen sauli.hyvari(at)hotmail.com."

Löydät kaikki Sotecast - hoitotyön urapolkuja podcastit täältä: https://app.skhole.fi/fi-FI/courses/sotecast-hoitotyon-urapolkuja