Skholen verkkopalvelu ilmaiseksi oppilaitoksille

Vaikeina aikoina kaikkien tulee kantaa kortensa kekoon. Mietimme tämän aamun viikkopalaverissa, kuinka me voimme auttaa ja päätimme seuraavaa. Tarjoamme kevään ajalle (15.6.2020 saakka) Skholen verkkokoulutuspalvelun ilmaiseksi kaikille halukkaille oppilaitoksille.  Jos oppilaitoksesi on jo Skholen asiakas, saatte voimassaolevan sopimuksen lisäksi tarvitsemanne määrän lisenssejä. Haluamme näin helpottaa opetushenkilöstön painetta siirtää koulutusta verkkoon.

Mikäli olet kiinnostunut, täytä yhteystietosi oheiseen lomakkeeseen ja olemme sinun yhteydessä.

EDIT: Suuresta kysynnästä johtuen pyydämme, että lähetätte vain yhden yhteydenoton per oppilaitos. Luomme teille ensin tilin ja pääkäyttäjätunnukset ja ohjeistamme pääkäyttäjää kuinka saatte palvelun käyttöönne.

Tilaa ilmaiset tunnukset käyttöösi tästä

Skholen palvelusta löytyy 58 sosiaali- ja terveysalan kurssia, harjoitustehtävät ja kokeet, sekä tilastot suoritteista. Palvelun käyttö ja käyttöönotto on helppoa ja tarjoamme siihen myös tukea.

Skholen kurssivalikoiman löydät täältä.

Skholen käyttöohjeet löydät täältä.

Vinkkejä Skholen käytöstä löydät täältä.

-Tuomas Skholelta