Skholen koulutustarjonta laajenee sote-alan ulkopuolelle

Skholen koulutusvalikoima kasvaa! Yhteistyö Pohjoismaiden johtavan koulutustalo Sopranon kanssa tuo mukanaan uusia koulutuksia ja kursseja nyt myös sosiaali- ja terveysalan ulkopuolelta.

Soprano Groupin businesskoulut, joihin lukeutuvat Tieturi, Informator Utbildning, Johtamistaidon Opisto, Infor, MIF Tutkinnot ja Fintra, tarjoavat 1500 koulutusohjelmaa, jotka ovat nyt opiskeltavissa Skholen oppimisympäristön kautta.

Skholen palvelun uudet koulutukset keskittyvät johtamiseen, viestintään ja kansainväliseen kauppaan, informaatioteknologiaan, yrityslaskentaan sekä kyberturvallisuuteen.

Opiskele esimerkiksi Microsoft 365 - ja Microsoft Office -kursseja tai vaikkapa projektinhallintaa. Ovatko digitalisaation myötä entistä tärkeämpään rooliin nousseet tietoturva- ja GDPR-asiat kunnossa? Koulutusvalikoima sisältää kursseja myös yrityksen tietoturvallisuuteen liittyen. Muun muassa näitä aiheita ja paljon muuta voi tästä lähtien opiskella kätevästi Skholen palvelun kautta.

Lisätietoja yhteistyökumppanimme Sopranon tiedotteesta.‌‌

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä:

Lauri Selenius, puh.045 1136763, lauri.selenius@skhole.fi‌‌