Nina Hahtela: Uuden Oppi-palvelun kurssitarjonta on huikea

Uusi Oppi-palvelu on Sairaanhoitajaliiton jäsenille suunnattu verkko-oppimisympäristö. Se tarjoaa sairaanhoitajille niin ammatillista kuin hyvinvointiakin lisäävää sisältöä. Oppiympäristön kehittämisen yhteistyökumppaniksi valittiin luontevasti Skhole.

Nina Hahtela toimii Sairaanhoitajaliiton puheenjohtajana.

"Meillä on vahva usko siihen, että yhteistyössä on voimaa. Yhdessä Skholen kanssa pystymme parhaiten tarjoamaan jäsenillemme laajan koulutuskattauksen", kertoo Sairaanhoitajaliiton puheenjohtaja Nina Hahtela.

Oppi-palvelussa on yli 400 ammatillista luentoa ja paljon mielenkiintoisia podcasteja. Verkkosisältöjä voi käyttää rajattomasti ajasta ja paikasta riippumatta. Sairaanhoitaja saa myös jokaisesta suorittamastaan kurssista todistuksen.

Hoitoalalla on eletty viime vuodet poikkeuksellisia aikoja, jotka ovat verottaneet sairaanhoitajien jaksamista.

On tärkeää, että Oppi-palvelun käyttäjät voivat edistää omaa hyvinvointiaan. Palvelusta löytyy siihenkin ratkaisu. Muutamalla klikkauksella sairaanhoitajalle avautuu yli 30 tuntia hyvinvointia tukevaa sisältöä.

"Uskon, että huikeasta tarjonnasta löytyy mielenkiintoista ja hyödyllistä sisältöä niin opiskelijoille, sairaanhoitajille, esimiehille kuin myös eläkeläisjäsenille", Hahtela jatkaa.

Sairaanhoitajaliiton jäsenet toivoivat pitkään jäsenhintaisia koulutuksia.

Sairaanhoitajaliitto kykenee vihdoin vastaamaan jäsentensä koulutustarpeiden suureen kysyntään. Miten ensimmäiset sairaanhoitajat ovat sitten ottaneet uuden palvelun vastaan?

"Jäsenemme ovat olleet tyytyväisiä. Ensimmäiset lisenssit ostettiin jo heti palvelun auettua. Toivottavasti sana kiirii ja yhä useammat sairaanhoitajat löytävät palvelun piiriin."

Sairaanhoitajaliiton ja Skholen tavoite on yhteinen: mahdollistaa sairaanhoitajien onnistuminen ja jaksaminen työssään.

Päästäkseen kurssitarjontaan Sairaanhoitajaliiton jäsen voi hankkia itselleen edullisen kuukausilisenssin tai vuosilisenssin Sairaanhoitajaliiton sivulta.