Naisten oikeus ehkäisyyn ja aborttiin maailmalla -livestream

Lääkärin sosiaalinen vastuu ry (LSV) toteuttaa kaikille avoimen livestreamin liittyen naisten oikeudesta ehkäisyyn ja aborttiin eri puolilla maailmaa. Virtuaaliluento on osa Naiset vailla vaihtoehtoja -hanketta, jonka osana on tuotettu Skholen kanssa podcasteja sekä tullaan myös toteuttamaan kurssi loppuvuoden aikana. Nyt toteutettava virtuaaliluento on Skholen ensimmäinen julkinen livestream.

Naiset vailla vaihtoehtoja - hankkeen ainoa kaikille avoin julkinen virtuaaliluento pidetään ensi viikon tiistaina 10.marraskuuta klo 17.00. Tapahtumassa luennoimassa ovat Katriina Bildjuschkin Suomen Kätilöliitosta, Tarek Meguid, gynekologi Burundista, Ana Derraik gynekologi Brasiliasta ja Pia Puu Oksanen Amnesty Internationalista.

Osallistu virtuaaliluentoon klikkaamalla tästä.

Lisätietoja löydät myös tapahtuman Facebook-sivuilta.

Suomen ulkoministeriön (UM) rahoittama Naiset vailla vaihtoehtoja -hanke käsittelee naisten seksuaali- ja lisääntymisterveyttä ja - oikeuksia globaalista näkökulmasta ja perustuu kansainvälisten asiantuntijoiden luentoihin, podcasteihin ja kirjoituksiin. Toteuttajina toimivat Lääkärin sosiaalinen vastuu ry (LSV) ja Suomen Gynekologiyhdistys.

Hankkeen podcastit löytyvät täältä: https://app.skhole.fi/fi-FI/courses/naiset-vailla-vaihtoehtoja-podcast