Lääkkeiden väärinkäyttö - mistä pää sekaisin?

Tiesitkö, että lääkkeiden väärinkäyttö on yleisempää kuin melkein minkä tahansa laittoman huumeen käyttö? Markkinoille on tullut runsaasti uusia valmisteita, ja jopa 50 000 suomalaista väärinkäyttää lääkkeitä kuukausittain. Valtaosa lääkkeistä hankitaan ihan tavallisen lääkärin kirjoittamalla reseptillä ihan tavallisesta apteekista.

Karufarman tuottama Lääkkeiden väärinkäyttö - mistä pää sekaisin? -koulutusvideo on sote-alan ammattilaisille ja opiskelijoille suunnattu koulutus, jonka tavoitteena on luoda entistä ihmisläheisempää ja laadukkaampaa asiakaspalvelua.

Lääkkeiden väärinkäyttäjät koetaan hankalana asiakasryhmänä, jonka kohtaaminen saattaa aiheuttaa ongelmia ja vaikeita asiakaspalvelutilanteita. Koulutus antaa lisää valmiuksia ja ymmärrystä tästä usein sivuutetusta aiheesta, sekä parhaimmassa tapauksessa voi muuttaa suhtautumista parempaan suuntaan.

Ajantasaista tietämyksesi ja ole osa ongelman ratkaisua

Koulutusvideolla perehdytään näihin aiheisiin:

✔️ Ketkä ja miksi lääkkeitä väärinkäytetään?

✔️ Mistä resepti- ja itsehoitolääkkeistä pään saa sekaisin?

✔️ Mitä asialle voisi tehdä?

Lääkkeiden väärinkäyttö - mistä pää sekaisin? -koulutusvideo kestää 1 h 13 minuuttia. Video on katsottavissa vuoden 2021 loppuun saakka millä laitteella tahansa, milloin tahansa ja niin monta kertaa kuin haluaa. Mukana tulostettava luentorunko.

Proviisori Veli-Matti Surakka / Karufarma

Alkaen 99 €/organisaatio

Tilaukset ja lisätiedot

myynti@skhole.fi

Referenssit

Koulutusluento on tilattu 200 apteekkiin, maakunnan julkiseen työterveyshuoltoon sekä sote-alan ammatillisen järjestön käyttöön.