Kirjoituskilpailu Skholen käyttäjille!

Onko Skhole osa opiskeluarkeasi? Käytätkö opiskeluissasi Skholen verkko-opintokokonaisuuksia?

Järjestämme kirjoituskilpailun kaikille Skholea käyttäville ammattikorkeakouluopiskelijoille. Kirjoituskilpailu käynnistyy 7.6.2021 ja päättyy 31.7.2021.

Voit lähettää kilpailuun tekstin, joka liittyy arkeesi, opintoihisi ja ennen kaikkea siihen, miten Skhole liittyy opiskelijaelämääsi – millaisia kokemuksia sinulla on opintokokonaisuuksista, miten olet selvinnyt opinnoistasi, itseopiskelutesteistä tai esimerkiksi koulutuksiin liitetyistä potilas-caseista?

Voit myös kirjoittaa tarinallisen kertomuksen, fiktiivisen jutun tai runon. Genrellä ei ole väliä!

Muutama ohje kirjoittamiseen:

• Kirjoituksesi voi olla artikkeli, blogijuttu, fantasiateksti, realistinen tai jännittävä kertomus tai vaikka näiden kaikkien yhdistelmä. Tyyli on vapaa, ja tärkeintä on, että olet kirjoittanut tekstin itse.
  • Kirjoituksen ohjepituus on 4000 merkkiä välilyönteineen.
  • Kirjoitus laaditaan suomen kielellä.
  • Kirjoituksessa käytetään selkeää fonttia (Arial, Calibri tai Times New Roman) ja riviväliä 1,5.
  • Kirjoitus toimitetaan Skholelle 31.7. klo 16.00 mennessä Google forms -lomakkeella. (klikkaa linkkiä)

Mitä voittajalle on luvassa?

Kirjoituskilpailun voittajan ratkaisee Skholen asiantuntijaraati elokuun aikana.

Voittajalle on luvassa Scandicin lahjakortti (arvo 99), joka sisältää majoituksen kahden hengen huoneessa missä tahansa Scandic-hotellissa Suomessa. Toiseksi tullut saa 50 euron K-ryhmän lahjakortin ja kolmannen sijan saavuttanut 20 euron K-ryhmän lahjakortin.

Skhole julkaisee kilpailuun osallistuneita kirjoituksia elo- ja syyskuun aikana kanavissaan. Skholella on oikeus kirjoitusten hyödyntämiseen blogissaan, uutisoinnissaan sekä viestinnässä ja markkinoinnissa. Kirjoittajan nimi tai vaihtoehtoisesti nimimerkki julkaistaan kirjoituksen yhteydessä.

Kirjoittamisen iloa!