Käyttäjät suosittelevat: Skhole taskussa kesälaitumille

Käyttäjät suosittelevat Skholen verkkokoulutuksia tukemaan opiskelua. Skhole kannattaa pitää mobiilisti mukana vaikkapa itsenäisesti suoritettavien kesäopintojen tai kesätöiden rinnalla. Miksi? No, koska Skholen käyttö on helppoa ja kätevää.

Vaihtoehtoiset tavat oppia itsenäisesti vaikka lenkillä

Kiitosta Skholen käyttäjiltä saavat vaihtoehtoiset tavat opiskella verkossa. Valitsemansa kurssin voi kuunnella, lukea tai käydä läpi vain tekstin ja diat. Osa on opiskellut lenkillä, toiset siivotessa ja osa kaikessa rauhassa sohvalla makaillen. Kurssit sopivatkin monenlaisille oppijoille ja kiireiseenkin elämänrytmiin.

Itsenäistä kesäopiskelua silmällä pitäen monivalintakysymykset ja testit ovat hyvä lisä opitun testaamiseen. Osasta kursseja löytyy myös case-tapauksia ratkottavaksi vastauksineen ja hyvät vinkit tiedon syventämiseen. Opettaja voi halutessaan tehdä myös omia tenttejä suoraan Skholen verkkoalustalle ja seurata suorittamista palattuaan kesälomalta.

Opiskelijat ja pomot hyrisevät tyytyväisyyttään kurssitarjonnasta

Parasta Skholessa on laaja kurssitarjonta. Uusia kursseja päivitetään aktiivisesti. Iso osa niistä tehdään asiakkaiden toiveiden ja tarpeiden mukaan. Skhole reagoi heti muun muassa COVID-19-pandemiaan ja julkaisi useamman kurssin aiheesta sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille ja opiskelijoille. Poikkeuksellisissa oloissa nämä kurssit annettiin maksutta kaikkien halukkaiden käyttöön.

Palautetta Skhole saa myös organisaatioilta ja koulutuksen järjestäjiltä. Vuosilisenssillä toimiva palvelu on koettu houkuttelevaksi ja kustannustehokkaaksi koulutusvaihtoehdoksi. Skholessa ei harrastate piilokustannuksia. Käyttöönotonkin Skholen tiimi on hoitunut henkilökohtaisella etäyhteydellä suoraan asiakkaalle.

Sote-alan työntekijöiden mielestä parasta heidän työssään on vaihtelevuus ja monipuolisuus. Se on myös haaste. Miten pysyä kärryillä uusimmista osattavista asioista ja yhdistää opiskelu joustavasti esimerkiksi kolmivuorotyöhön? Vastaus on löytynyt Skholen verkkokursseista. Niitä voi opiskella rajattomasti omaan tahtiin ajasta ja paikasta riippumatta. On sitten lähdössä iltavuoroon tai paistattelee kesäpäivää laiturin nokassa.

Sote-alan työntekijälle yllätyksiä tarjolla opiskeluun

Sote-alan työssä ei koskaan tiedä, mitä työpäivä tuo tullessaan. Skholessa on vähän samaa henkeä. Moni on ajatellut opiskelevansa vaikkapa vain haavan hoidon kurssin ennen kesälomaa. Sitten huomannut toisenkin mielenkiintoisen kurssin, ja kolmannen. Sen mahdollistaa Skholen jokaisen kurssien avoimuus kaikille käyttäjille vain yhdellä helpolla sisään kirjautumisella.

Muista siis Skholen käyttäjien suositus ja lähde Skhole taskussa kesälaitumille. Hyvä asiakaskokemus ja kohtaaminen terveydenhuollossa kun rakentuvat siten, että henkilökunnan koulutukset ovat hoidossa ja helposti opiskeltavissa. Skhole pitää hyvää huolta asiakkaistaan, jotta he jaksavat pitää hyvää huolta potilaista.

Lue myös: 5 syytä, miksi reilu esimies on supertärkeä hoitotyössä.