Ilmainen verkkokurssi COVID-19 koronaviruksesta hoitotyön ammattilaisille

Julkaisimme verkkokurssin COVID-19 koronaviruksesta. Kurssin materiaali on kaikille avoin, eli pääset katsomaan kurssia, vaikkei sinulla olisi Skholen tunnuksia. Kurssi käsittelee COVID-19 koronavirusta, toimintaa epäiltäessä koronavirus tartuntaa, potilasohjeita, sekä tartuntojen torjuntaa. Kurssin luennot on koottu THL:n verkkosivujen materiaalista. Löydät jokaisen luennon lopusta lähteet ja päivämäärän, jolloin lähde on luettu. Tarkista ajantasainen tieto THL:n sivuilta.

Löydät kurssin täältä.

THL:n sivuston Koronaviruksesta löydät täältä.

Tutustu myös Skholen kurssiin Infektioiden ehkäisy ja torjunta

Skhole ilmaiseksi oppilaitoksille kevään ajaksi

Skhole on sosiaali- ja terveydenhuoltoalan oppimisympäristö, joka kulkee mukana sekä koulutuksen järjestäjän että työntekijän matkalla.

Laaja kurssivalikoimamme sisältää lakisääteiset täydennyskoulutukset ja yli 50 vapaasti valittavaa kurssia. Voit kokeilla palveluamme ilmaiseksi kahden viikon ajan. Luo testitunnukset täältä.

-Tuomas Skholelta