Esimies, ota Skholesta hyöty irti - Skholen käyttövinkki 8/52

Skholen palvelu on ollut aktiivisessa käytössä jo viisi vuotta. Tänä aikana tuhannet ja taas tuhannet opiskelijat ovat käyttäneet palvelua. Sadat opettajat ja esimiehet ovat ohjanneet opiskeluja ja samalla keksineet toinen toistaan parempia keinoja hyödyntää palvelua. Me Skholella olemme käytännössä päivittäin tekemisissä palvelun käyttäjien kanssa joko kasvotusten tai etäyhteydellä. Kuulemme näitä käyttökokemuksia ja vinkkejä toimivista ratkaisuista niin oppimisen kuin koulutuksen järjestämisen osalta. Tässä blogisarjassa jaamme näitä parhaita käytäntöjä käyttäjiltä käyttäjille. Sarjan aiemmat vinkit löydät täältä.

Olemme alkuvuoden aikana julkaisseet useampia kirjoituksia koskien Skholen palvelun hyödyntämistä esimiehen tarpeisiin. Aloitimme esittelemällä kuinka koulutussuunnitelman voi tehdä helposti ja kuinka motivoida työntekijöitä suoritusten pariin.

Syy tähän on selkeä - me haluamme saada teidät onnistumaan Skholen käytössä. Mitä helpommaksi te esimiehet koette palvelumme käytön, sitä enemmän uskomme siitä olevan teille hyötyä. Mitä paremmin kannustatte ja motivoitte työntekijöitä täydennyskoulutuksen pariin, sitä parempi osaaminen on. Tämä taas heijastuu suoraan palvelun laatuun, hoidon tuloksiin. Toivottavasti myös työssä jaksamiseen ja työtyytyväisyyteen.

Meillä on ollut tapana ottaa uudet käyttäjät palvelumme piiriin pitämällä kaikille esimiehille henkilökohtainen käyttökoulutus Skholeen. Tämä tarkoittaa yksinkertaisesti puhelinsoittoa sovittuna hetkenä, jossa käydään palvelumme olennaisimmat ominaisuudet ja hallinnolliset työkalut lävitse. Olemme havainneet, että tämä antaa parhaat avaimet onnistuneeseen Skholen käyttöön. Mikäli sinulle ei ole tätä esittelyä pidetty, ota yhteyttä ja sovitaan aika koska soittelen sinulle.

Tarjoamme myös tukea ongelmatilanteisiin. Meille Skholen käyttö on jokapäiväistä, teille tuskin monellekaan. On luonnollista, että tauon jälkeen jokin klikkaus unohtuu. Skholen palvelusta löydät ? -symbolin takaa käyttöohjeet. Sieltä löydät sivukohtaisia -opasteita ja linkin ohjesivuillemme. Usein oma apu on nopein apu. Kannattaa vilkaista.

Lauri ja Anniina vastaavat Skholen asiakastuesta

Asiakaspalvelumme toimii sivun oikean alakulman chat -ikonin kautta. Viestejä seurataan ja tavallisesti niihin vastataan maksimissaan tunneissa. Emmekä jätä teitä pelkän chatin varaan. Voitte jättää chatin kautta soittopyynnön ja palaan teille mahdollisimman pian.

Ota siis Skholesta paras hyöty irti! Pyydä tukea palvelumme käyttöön ja hyödynnä opastuksemme. Meille eniten merkitsee se, että juuri sinä onnistut työssäsi. Teemme palvelua juuri sinua varten.

-Lauri Skholelta lauri.selenius@skhole.fi