3 syytä osallistua sairaanhoitajapäiville

Tiesitkö, että osa sairaanhoitajapäivien ohjelmasta on kaikille ilmaista? Onko joku muu lähdössä ensimmäistä kertaa sairaanhoitajapäiville? Myös täältä Mikkelistä startataan Helsinkiin 22.3., itse osallistun ensimmäistä kertaa koskaan kaksi päivää kestäville sairaanhoitajapäiville!

Hauskaa päästä juttelemaan kollegoiden kanssa ympäri Suomen ja kuulemaan mielenkiintoisia luentoja eri aiheista.

Tässä kolme hyvää syytä lähteä mukaan tähän jokavuotiseen terveysalan ammattilaisten tapahtumaan:

1. Pääset moikkaamaan ja vaihtamaan ajatuksia kollegojen kanssa joka puolelta Suomea, tämä jos mikä on verkostoitumista parhaillaan. Mikä määrä hoitajia kokoontuukaan yhteen, hieno tilaisuus vaihtaa ajatuksia muiden kaupungin kollegojen kanssa. Aina kannattaa muistaa, että omia verkostoja voi hyödyntää esimerkiksi työnhaussa, äläkä unohda, että puskaradio toimii myös meidän alallamme!

2. Voit osallistua Keynote-luennoille ilmaiseksi! Muun muassa Harri Gustafberg puhuu stressistä ja itsensä johtamisesta torstain ilmaisella luennolla pääsalissa klo 10-45-11:30. Itsensä johtaminen on teemana todella mielenkiintoinen. Meidän hoitotyöntekijöiden on osattava johtaa itseämme, vaikka erityistä esimiesvastuuta ei muiden johtamisesta olisikaan. Näitä asioita on aina hyvä palautella mieleen, itse odotan mitä konkreettisia neuvoja Harri jakaa!

Sairaanhoitajapaivat-1

3. Voit tutustua erilaisiin näytteilleasettajiin! Kiinnostaisiko opiskelu vai onko mielessäsi työpaikan vaihto? Sairaanhoitajapäivillä on paljon erilaisia näytteilleasettajia mukaan lukien useat ammattikorkeakoulut, yliopistot, eri sairaanhoitopiirien kuntayhtymät ja lisäksi iso kasa eri järjestöjen edustajia. Lähde hakemaan inspiraatiota uusiin tuuliin tai selvittämään jo mielessä olevia kysymyksiä asiantuntijoilta, nyt siihen on hyvä mahdollisuus ihan paikanpäällä. Mikäli et ole tulossa maksulliseen ohjelmaan, ilmoittaudu ilmaiseen näyttelyosioon täältä viimeistään 23.3.!

• Muistathan,että meillä on Skholen standi messuilla, itse olen paikalla torstaina klo 11:45-12:45 ja perjantaina klo 12-13, tule moikkaamaan ja osallistumaan arvontaan! Kurkkaa kaikki ilmaiset luennot sh-päivien esitteestä ja ole kuulemassa mielenkiintoisia luentoja. Minut löytää myös kaikille ilmaista paneelikeskustelua seuraamasta!